niedziela, 10 czerwca 2012

Inspiruje Noomiy

Witajcie kochani!
Dzisiaj mam Wam do pokazania kartki zrobione na papierach TSC.
Jedna jest... no właśnie, powiedzcie mi proszę jak rozpoznajecie
kartki dziecięce jeżeli nie ma na nich żadnych wózeczków, sukieneczek,
misiaczków, pampersów i tym podobnych? 
Ja nie wiem jak. Często kartki dziecięce są w kolorystyce pastelowej,
ale ja zazwyczaj robię kartki w takich kolorach...
Ale ta kartka jest całkowicie dziecięca. Nie wiem jak to stwierdziłam,
ale gdy była skończona, popatrzyłam na nią i wiedziałam, że taka jest.





linki do sklepu:




Druga kartka jest w całkiem innym klimacie.
Bardzo niedziecięcym. Była zrobiona specjalnie z myślą o
pewnym muzyku. Tutaj, idealnie się spisały wycinane dodatki,
których w tych papierach jest całe mnóstwo!
A kompozycja kartki zbudowana jest na tekturowym ornamencie.
Całość taka dostojna i "artystyczno-muzyczna" :)





Linki do sklepu:






Noomiy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz