czwartek, 28 marca 2013

Mediowa inspiracja Owcy

Dzisiaj chciałam was zachęcić do odwiedzeniu Działu MEDIA. Ja znalazłam tam sporo ciekawostek . Z pomoca pasty strukturalnej,  masek , tuszy i migiełek oraz Inksentials z dreventu uciapałam dwa tła które stały się bazami na przesłenie twórcze dla dwóch artystycznych duszyczek rogatych .
Obie prace w wiosennych kolorach których mi brakuje i z masą dodatków Bo bunny, mas Marty S i Glitza, dopełniłam wszystkiego listkami i piórkami z wykrojników Magnolia












Do wykonania prac użyłam :

Maski plastra miodu
pasty strukruranej
Płynnego tuszu niebieskiego i różowego
Mgiełki różowej i niebieskiej
Ramki okrągłej z foremek Marthy S
Serduszka z foremek Marthy S
Kokardki z foremek Marthy S
Motylków z foremek Marthy S
Naklejek Bo Bunny
Papieru Bo Bunny w paseczki (z drugiej strony soczysta zieleń)
Papieru turkusowego Bo Bunny
Wykrojnika listeczkowego Magnolia
Wykrojnika piórkowego z Magnolia
Naklejek przestrzennych Bo Bunny
Najlejek Carta Bella  z zestawu
Kryształu z Glitz

1 komentarz: