środa, 17 kwietnia 2013

Gość Specjalny Agnieszka - Bellaidea

Dziś na blogu gość specjalny. Scrcraperka znana i lubiana, odnosząca sukcesy za granicą.

Agnieszka - Bellaidea

W realnym świecie mam na imię Agnieszka, pamiętam, że kiedyś byłam prawnikiem, ale teraz mam głowę zaprzątniętą ważniejszymi rzeczami :) Wraz z mężem – z którym wciąż chadzam na randki – wychowuję nasze  dwa skarby, jeden skarb to Dziewczynka a drugi to Chłopczyk. Już chyba wiecie, że jestem skryta? Powiem Wam za to, że uwielbiam podróże, zdjęcia, zapach pomarańczy i afrykańskiego buszu, sernik z prawdziwą wanilią i deser Pavlova, plażę jesienią, stare książki , fotografie, domy, serwetki, wycieczki do Włoch z przyjaciółmi, wieczory przy kominku, pełnomleczną czekoladę tylko jednego producenta, perfumy nie-do -odgadnięcia, taniec, spacery po rynku w małych miejscowościach, lody orzechowe, czytanie książek dzieciom {i nie ma znaczenia, że czytają samodzielnie}, książki audio w czasie długich tras, otwieranie po raz pierwszy opakowań ze stemplami, odnajdywanie nowych komentarzy na blogu i chwalenie innych za ich talent i pomysłowość, spotkania przy kawie z przemiłymi babeczkami… Ta lista ciągnie się w nieskończoność, a z biegiem lat jest coraz mniej rzeczy których nie lubię. Nie dlatego, że jestem bardziej tolerancyjna, ale dlatego, że nie przejmuję się już tak bardzo Nieważnymi Rzeczami.
Miało byc o scrapbookingu? Cóż, przed dwoma laty po raz kolejny przygotowywałam z dziećmi kartki na Święta, potrzebowalam nowych dziurkaczy z aniołkami i w jednym ze sklepów internetowych nacisnęłam z ciekawości „scrapbooking” i tak to się zaczęło. Lubię pastele ale i intensywne kolory, albo monochromatyczne prace. Zwykle po ciemnej pracy powstaje delikatny layout, a następny zaczynam od wyciągnięcia czarnego papieru… Projektuję moje ulubione scrapy 12×12 dla kilku stron internetowych i sprawia mi to dużo satysfakcji. Lubię wyzwania i chętnie biorę w nich udział, czasem efekty są zaskakujące nawet dla mnie i nie muszę czuć się przywiązana do jednego stylu. Zbieram koronki i małe serwetki, a ostatnio rożne drewniane ramki i pudełka, co do których mam już plany jak je wykorzystać.
Serdecznie zapraszam na swój blog, gdzie możecie zobaczyć co robię późnym wieczorem, kiedy domownicy już śpią: http://bellaideascrapology.blogspot.com


Prace Agnieszki





Agnieszka projektuje m.in. dla INKIDO . Papiery tego producenta są dostępne u nas w sklepiku :



Dodatkowo aby uczcić naszego Gościa proponujemy wam rabat na produkty INKIDO 10 %   kupon INKIDO ( należy wpisać w okienku "kupon rabatowy" w sklepie przy finalizacji zamówienia)  promocja będzie trwała do 23.04.

1 komentarz:

  1. Dziękuję bardzo za tak miłe wyróżnienie i zachęcam do pracy z produktami Inkido :)

    OdpowiedzUsuń