środa, 29 maja 2013

Zielonooka inspiruje ślubnie

Od jakiegoś czasu mamy wewnątrz ekipowe zadania Butikowe. M in Noomiy zaproponowała nam zabawę z mapką. Mapke i wszystkie interpretacje niebawem zobaczycie w nowym cyklu podsumowań miesiąca ;)

Oto jedna ze stron księgi gości wykonana wg mapki, którą zaproponowała Noomiy. Mapkę lekko sobie obróciłam. Zdjęcie miało być w oprawie morskiej więc kolorystycznie trochę do tego nawiązałam a żeby nie było zbyt monotonnie i męsko postanowiłam wcisnąć róże, żeby odrobinę kobiecości też tam było. Dodałam również kryształki, które nawiązują do zaręczynowego pierścionka. .
Mam nadzieję, że młodzi będą zadowoleni:)






Do wykonania Pracy Beatka użyła
kosteczek 3d

1 komentarz:

  1. Helpful info. Lucky me I discovered your site by mistake, and I am shocked why this incident didnt happened quicker! I saved as a favorite it.

    Cccam Server | Cardsharing | Cardsharing Server | Dreambox Cccam | Dreambox Cardsharing

    OdpowiedzUsuń