czwartek, 22 sierpnia 2013

Pink Paisle i Letnia praca Olgi

 Dziś chciałabym wam pokazać moje wakacyjne wspomnienie. Użyłam papierów i dodatków Pink Paislee. Czemu mnie zachwyciły ? Bo ja uwielbiam media i możliwość mediowania i dopasowania poszczególnych elementów zawsze mnie skusi.




Zapraszam do bliższego przyjrzenia się ofercie w naszym sklepiku.
Na dobry początek chciałam przedstawić dwie kolekcje. Jedna ciepła róże, żółcie, ciepły beż i brąz czyli Cottage Farms . Druga w chłodnych niebieskościach i szarościach Indygo Blue











Mamy na naszych półkach taże niesmowite papiery do mistowania Artistian Collection - resistable . Uniwersalne delikatne wzory widoczne po podbarwieniu papieru. Linia artistian collection to także elementy z napisami które można podbarwiać bądź używać soute. wykonane z elastycznego tworzywa idealnie naklejają się na dowolną powierzchnię. Oraz białe kwiaty z grubego papieru idealnie przyjmującego kolor.














W ofercie mamy też prześliczny brokatowy alfabet o bardzo uniwersalnym kroju czcionki. Brokat na alfabecie jest bardzo drobny i nie osypuje się z literek.

 Oraz dodatki  elementy , karteczki do journalingu i śliczne powlekane naklejki. Rubonsy rameczki - całą masę rożnych dodatków które z pewnością będą wspaniałą ozdobą waszych prac.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz