poniedziałek, 14 października 2013

magia różowości

Dziś bajeczne inspiracje przygotowały Madzioza i Gosia R.
Przecudowne prace z mnóstwem detali. Gosia cudną Tildową kartkę, a Magda przeuroczy zapiśnik.

Gosia

Pomimo tego, że za oknem chłodno i mokro, a dni stają się coraz krótsze przygotowałam kartkę w jasnych, radosnych kolorach. Wesoło stąpającą w deszczu Tildzię z najnowszej Magnolia London Collection pokolorowałam Copicami, kropelki deszczu podkreśliłam preparatem glossy accents, dodałam jeszcze odrobinę perl markera.By się chciało zaśpiewać : „Ciągle pada,(…), a ja chodzę i niestraszna mi wichura ni ulewa…” 










Madzioza:


Wrzesień-miesiąc rozpoczęcia nauki w szkole po wakacjach:) Jedni się cieszą inni żałują, ze wakacje dobiegły końca. Na nowy rok szkolny przygotowałam dla córki mini kronikę, do której wklejać będzie zdjęcia z ciekawych wydarzeń klasowych, wycieczek, akademii, jak również pamiątki ich dotyczące;)








4 komentarze:

  1. Karteczka jest przecudna!!!!
    Oczu nie mogę oderwać.....

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczną karteczkę wypatrzyłam już na blogu Gosi :), a notes cudny ... świetny pomysł ... powspominać sobie za kilka lub więcej lat ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kronika jest GENIALNA! Cudowna! Ja mam zawsze problem z notesami, aby z ozdobami nie przesadzić, ale by były efektowne. ten jest idealny! :)

    OdpowiedzUsuń